Onnistunut kampanja ei ole vain kampanja vaan luonteva osa järjestön ympärivuotista vaikuttamisviestintää. Kampanja herättää ajattelemaan ja innostaa toimimaan. Se houkuttelee yhteistyökumppaneita mukaan ja näkyy laajalti, pienelläkin budjetilla.

Onnistunut kampanja nostaa koko järjestön profiilia ja vaikuttavuutta; se räväyttää järjestön vaikuttamisteemat hetkeksi kaikkien silmille. Tule oppimaan mitä siihen vaaditaan.

Koulutuksessamme käymme läpi:

  • onnistuneen kampanjan kulmakivet: kuinka kampanja erottuu infohälyn massasta?
  • kampanjan suunnittelun eri vaiheet
  • miten jalkautat kampanjan ja saat kaikki puhaltamaan yhteen hiileen
  • kuinka saat kampanjan teemoille näkyvyyttä myös perinteisessä mediassa

Kouluttajina ovat Radical Soulin Salla Saarinen ja Communikén Heidi Korva. Case-esimerkkinä avataan Ihmisoikeusliiton Stop – Päätepysäkki syrjinnälle -kampanja, jonka synnystä, tekemisestä ja kasvamisesta kertoo Ihmisoikeusliiton pääsihteeri Kaari Mattila.

Hinta:

  • 190 e (+ alv. 24 %)
  • 90 e (+ alv. 24 %) niille, jotka ovat ostaneet lipun Menestyvät järjestöt -päätapahtumaan.

Ilmoittaudu mukaan nettilomakkeella.

Huom! Jos olet ostanut lipun helmikuun 2018 Menestyvät järjestöt -tapahtumaan, saat koulutuksesta 100 euron alennukseen ja pääset mukaan hintaan 90 e (+ alv.). Lipun voi ostaa päätapahtumaan Menestyvät järjestöt -tapahtuman nettisivuilta.

Tämä koulutus on Menestyvät järjestöt -teema-aamu. Teema-aamut ovat helmikuun Menestyvät järjestöt -tapahtuman "pikkusisaria", joilla pureudumme aina yhteen aiheeseen kerrallaan. Syksyn toisessa teema-aamussa 14.12. aiheena on, kuinka järjestö viestii yhteiskunnallisen vaikuttavuutensa tehokkaasti.

 

Milloin: 
14.11.2017 | 06.30
Paikkakunta: 
Helsinki
Tapahtumatyyppi: 

Jaa sosiaalisessa mediassa