Fingon koordinoiman Frame, Voice, Report! -hankkeen toisen kierroksen projektit on saatu päätökseen. FVR-hankkeen tavoitteena on lisätä...
![Nuorisokerhon johtaja Keshba Bohara puhuu Suvakalikan koululaisille ilmastonmuutoksesta Kalikotin piirikunnassa Länsi-Nepalissa.](https://globaalikasvatus.fi/wp-content/uploads/sites/6/2021/08/nuorisokerhon-johtaja-keshba-bohara-puhuu-suvakalikan-koululaisille-kalikotin-piirikunnassa-lansi-768x768.jpg)
Fingon koordinoiman Frame, Voice, Report! -hankkeen toisen kierroksen projektit on saatu päätökseen. FVR-hankkeen tavoitteena on lisätä...
Transformatiivinen oppiminen pyrkii opettajan oman ja tietoisen muutokseen kautta avaamaan hänelle omia arvoasetelmia ja kenties pinttyneitä...
Vieraita makuja ja toisenlaista elämää jossakin kaukana – vai sittenkin jotakin melko tuttua? Martan matkalaukusta -hankkeen työpajojen aikana...
Martan Matkalaukku, näyttely ja ”aktivistiteettejä” – tätä tapahtuu Frame, Voice, Report! -hankkeessa...
200 kansainvälistä asiantuntijaa laati Envision 4.7 -konferenssissa tiekartan ja suositukset YK:n kestävän kehityksen tavoite 4.7:n...
200 kansainvälistä vierasta ja vahva tahtotila. Ensi viikolla Helsingissä Fingon koordinoima Bridge 47 -hanke, opetus- ja kulttuuriministeriö...